Levelet kaptam lájf!

Mégpedig Szanditól (Sesame), már megint, teljesen elkényeztet :) Én meg szégyellem magam mert szőrén-szálán eltűnt a csomag amit én küldtem neki nemrég, no de majd lesz kárpótlás azért :)
Szóval ezt a gyönyörű buborékos finom kis fülbevalót kaptam ajándékba, nagyon-nagyon tetszik, nagyon örülök neki! :) (tőle lopom a képet, mert épp töltöm az fényképezőm aksijait)







Zoknis Panka és Berjo játékai mellett ma jelentkeztem Simone (PERLE4U) játékára is. Duplán jó, sőt triplán, mert megkaptam a gyönyörű Bellatrix mintáját,  tökjó lesz megfűzni (bár nekem még elég bonyolult, az biztos), és még nyerni is lehet.

3 megjegyzés:

  1. Majd küldesz képet hogy áll? :)Egyébként remélem erre gondoltál amikor írtad azt a kommentet a sok képes bejegyzésemhez :)

    VálaszTörlés
  2. Tudnál nekem segíteni, hogy Perle4U játékára hogyan kell jelentkezni, mert nagyon örülnék ennek a mintának, de nem értek elég jól angolul a játéka lefordításához!?
    Köszönöm:
    Nóri
    (ne haragudj hogy így hirtelen rád törtem a kérésemmel, nem gáz, ha nem érsz rá)

    VálaszTörlés
  3. Igen, ez volt az :))) Nagyon tetszik :) Képet majd próbálok készíteni, de nehéz ám rólam szalonképes fotót csinálni :p

    norono: írni kell egy emailt a megadott címre Simone-nak, hogy te is szeretnél részt venni a játékban, ő elküldi a mintát neked, majd meg kell fűznöd a medált úgy ahogy az van a kapott anyagban, hogy mit teszel hozzá egyebet (lánc, stb.) az a te dolgod, és szept. 30-ig képet kell küldeni az elkészült ékszerről, amit ő majd feltesz valahová és résztvevők szavaznak egymás képeire. Csak akkor ingyenes a minta ha vállalod hogy megfűzöd és küldesz képet!
    Ha még kell segítség, írj nyugodtan :)

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts