Türkiz csipke fülbevalók / Turquoise lace earrings

Ugyan most zuhog a hó, ezek a fülbevalók még tavaszi hangulatban készültek. Kicsi csipke, sok türkiz :) (bár a fotón némelyik olyan furán csillog, lehet hogy újrafűzöm majd...)


A fülbevalókat Belinda Saville csodálatos ékszerei ihlették, amiket nagyon-nagyon szeretek :) 
These  earrings were inspired by the beautiful jewelry of Belinda Saville, dear Belinda, I hope you don't mind :)

Madame Violette is szettesedett mostanra, én csak pici bedugós füliket fűztem hozzá :)

6 megjegyzés:

  1. Azt gondolom türkizből sosem lehet SOK! :)
    Csodaszépek!

    És Madame Violett köntöse is varázslatosra sikeredett! :)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Mikor a kis képet megláttam a blogomban. Rögtön Belinda Saville ugrott be, akit én is nagyon kedvelek. Szerintem ne bontsd le, nagyon szép ez így!
    Viola szetted is gyönyörű lett!:))

    VálaszTörlés
  3. Wow, I like the errings very much!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! :) Thank you! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a türkiz fülbevaló! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts