Arabeszk medál labradorittal / Arabesque pendant with labradorite

Már régóta szerettem volna egy arabos-törökös formájú medált magamnak, de valahogy nem jött az ihlet. No meg volt itthon egy csiszolt labradorit kabosonom, amit Isztambulban vettem, mindenképp ezzel akartam kezdeni valamit. Aztán az Etsy-n nézelődve találtam néhány gyönyörű virág formájú ezüst medált, amikből végülis ihletet merítettem, de persze a formát is, az anyagokat is magamhoz igazítva :)
Nem lett kis darab, legalábbis az eddigi ékszereimhez képest, de legalább könnyű. merthogy bőrrel készült, nem fémmel :) Azért majd ha megnyerem a lottóötöst, ezüstből is készíttetek egy hasonlót :)

egyedi labradorit-bőr medál, moonsafari beads


egyedi labradorit ékszer, moonsafari beads


Since I bought this faceted labradorite cabochon in Istanbul, I really wanted to create something in arabesque/turkish style with it, but I didn't really know what. Then, as I was browsing Etsy, I found many beautiful silver pendants that gave me some inspiration, but of course I made my own version, with my favourite materials: beads and leather.  

22 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon egyedi darab,büszke lehetsz magadra ,hogy megláttad benne az ékszert!!!

    VálaszTörlés
  2. Öhm, lehet én nem értek valamit, de szerintem elírtad a címben, medál helyett "mesál" van ott :S ...
    Egyébként gyönyörű lett, nagyon szeretem az ilyen stílusú ékszereket :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, tényleg elírtam, megesik az ilyen :)) És köszönöm mindkettőtöknek, örülök hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. This is very lovely! I also love this shape.

    VálaszTörlés
  5. Hú ez a medál fantasztikus, nagyon tetszik! Ötletes és gyönyörű!:)

    VálaszTörlés
  6. Bámulatos!!!Amikor megláttam,azt hittem valami antikolt ezüst keretben van a kaboson,ránagyítottam és nem hittem a szememnek,hogy bőrből készítetted!!!Nagy-nagy gratula!!!Engem elvarázsolt:)))

    VálaszTörlés
  7. Hat ez valami csodalatos!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Igazi gyönyörűség lett! Érdekes én is azt hittem, első ránézésre , hogy ezüstből van.:)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű darab, írtó különleges! Ezt azt arabos stílust nagyon eltaláltad!

    VálaszTörlés
  10. :))) Köszönöm! Lois, thank you ! :)
    Nekem is tetszik hogy ezüstnek tűnik, mások is kérdezték mág hogy abból van-e :)

    VálaszTörlés
  11. AZ új blogruhához egyébként mit szóltok? Már nagyon untam a régit, légiesebbet, könnyedebbet akartam, de ezt most kicsit túl üresnek érzem...

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű különlegesség !!

    VálaszTörlés
  13. Elájulok! Csodaszép! Szerintem ha feltennél ilyet a meskára, 5 perc alatt lenyúlnák :)

    VálaszTörlés
  14. Jaj Ági ez gyönyörűséges!!! Csodálatos medál! És megvan az új logód, klassz! Nekem tetszik a világos, egyszerű blogruha, arra gondoltam, biztosan meg lehetne a logo virágodat csinálni nagyobb méretben, háttérnek.

    VálaszTörlés
  15. :))) Köszönöm! Nekem is nagyon tetszik, de azért nem gondoltam hogy ekkora sikert arat nálatok is!
    Szandi: hm, készült egy hasonló, sőt fülbevaló is ilyen témában, majd meglátom :)
    Adri: Köszi neked is, és a tanácsot is, én is valami ilyesmin gondolkodtam, bár inkább kicsiben, mozaikozva, be is állítom próbaképp aztán jöhetnek még a vélemények :) Olyan határozatlan vagyok...

    VálaszTörlés
  16. Lenyűgöző szépséget alkottál! Nagyon tetszik, olyannyira hogy hogy én magam is szeretnék ilyet!
    Tetszik az új blogruhád is!

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm nektek is!

    Thank you so much! :)

    VálaszTörlés
  18. Szépséges, és a blogkülső is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  19. Wow! Ez igazán gyönyörű lett...gratulálok! :)
    (A fehér köves is nagyon szép meskán!)

    VálaszTörlés
  20. I think I have discovered your blog only today and I must tell you I find it AMAZING! There are so many creations that you have done that I just love, which are wonderful, with great combo and original. You have a very good taste! Well done and keep on

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm szépen! :)
    Judith, thank you so much, I'm blushing here!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts