Türkiz-korall medál / Turquoise-coral pendant

Az utóbbi időben nem sok újat tudok mutatni, el vagyok havazva kicsit, de itt ez a medál, egy (nekem) teljesen új színösszeállításban. Piros gyöngy még nem gyakran volt a kezeim közt, türkizzel meg pláne nem kombináltam, de másoknál nagon tetszett ez a kombináció, szóval kipróbáltam én is :) Igazi nyári ékszer lett!




This is a totally new color combination for me, I hardly ever touched red beads, but when I saw others' works in turquoise and red, I felt I really have to create something in these colors. So here it is :) A great pendant for the summer!

12 megjegyzés:

  1. It's beautiful ... I love!!!

    VálaszTörlés
  2. Imádom! A türkiz majdnem minden színnel passzol :)

    VálaszTörlés
  3. Én imádom a türkizt a pirossal párosítani, izgalmas színkombináció. A nyaklánc pedig gyönyörű lett!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon szép lett! A forma és a színek egymással, nagyon jól mutat!

    VálaszTörlés
  5. Precioso diseño y precioso color

    VálaszTörlés
  6. Remek párosítás, nagyon szép!

    VálaszTörlés
  7. Hi Moonsafari

    They are just gorgeous...the colour combination is just awesome!!! Love ur art:-)

    Each n every piece here is really unique...lovely!!!

    Following you to keep in touch with ur awesome art:-)

    Cheers from Dubai
    Deepa
    http://deepazworld.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  8. nagyon szep, tenyleg igazi, vidam, nyari ekszer!! szeretem:)

    VálaszTörlés
  9. Annyira jó ez a két szín ,nem is gondoltam volna!Nagyon szép munka,gratulálok!

    VálaszTörlés
  10. Szerintem nagyon jók együtt!!! Szupi a lánc!

    VálaszTörlés
  11. Hú nekem nagyon tetszik! Hasonlít a logódhoz!:)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm! :) Thank you, everyone! :)
    Schnappy, ez nem véletlen! ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts