Sorsoltam!

Köszönöm mindeninek aki játszott a karácsonyi játékomon, reggel megtörtént a sorsolás is, amit sajnos nem volt időm fényképekkel dokumentálni, így csak szövegesen tudom kihirdeti, hogy a szerencsés nyertes

VÁMOSSY BRIGITTA! :)

Brigitta, gratulálok a nyereményhez, kérlek írj nekem egy üzenetet a postacímeddel, a többieknek pedig üzenem hogy elég jól halad a Facebook-os létszám az 1000 felé ;)

 Hogy képet is mutassak (igaz nem saját alkotásról), megmutatom a HET-es karácsonyi Secret Santa "játékban" mit kaptam :)

Szabó Szilvi (Hunszil) volt az ajándékozóm, aki valahonnan tudta hogy türkiz ajándékkal nagy örömet okozhat nekem :)))  Egy gyönyürű és puha nemezszütyőt kaptam tőle, emellett egy cuki kis kulcstartót, szintén nemezből, ráadásnak pedig néhány csipkemintás karácsonyi díszt- sajnos a képen nem látszik a minta, de tényleg nagyon szépek :) Köszönöm szépen!!!
Az én ajándékozottam pedig Meilinger Zita volt, meglepő módon ékszert készítettem neki, hogy mit, azt majd nála megnézhetitek :)



3 megjegyzés:

  1. Gratu, nagyon irigy vagyok!:)

    VálaszTörlés
  2. Én is irigykedem, de azért szívből gratulálok! Köszönöm a játékot Ági!

    VálaszTörlés
  3. gratulálok a nyertesnek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts